Bugatti page
Vive La Marque !!

opdrachtgever
voor de duidelijkheid
De website wordt door twee broers onderhouden, Hans en Franks Horst. Deze twee gepassioneerden zijn gek op de klassieke rally’s, in het speciaal de Le Mans Rally. Daarom willen ze ook, ondanks deze rare periode dat de Le Mans Rally gewoon doorgaat. In dit project gaat het dus om bekend- en herkenbaarheid te maken voor Bugatti Page en de Le Mans Rally.
huisstijl
kleuren en lettertypen
Hoe de kleuren en fonts eruit moesten zien, was al vrij snel duidelijk: kleuren en fonts die tussen 1920-1950 in waren. Hier kom je al snel op Art Deco of Art Nouveau uit. Luxe, maar ook sierlijkheid stralen deze stijlen uit.
Fugaz One
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
1234567890
huisstijl
huisstijl ontwerp
We beginnen met het logo en de huisstijl, die zijn volledig op de opdracht en de doelgroep aangesloten. Klassiek, duidelijk en een warm uiterlijk. Deze eigenschappen zijn voor de opdrachtgever het belangrijkste. Bugatti Page moest een toegankelijke uitstraling krijgen, daar heb ik mijn best voor gedaan en dat is hoe het ook ontvangen werd door de docenten.
